Audyt SEO

Audyt SEO jest podstawowym działaniem przy przeprowadzaniu procesu pozycjonowania stron i sklepów internetowych. Bez profesjonalnego audytu nie jest możliwe określenie występujących w kodzie strony błędów i opracowanie metody ich wyeliminowania. Agencja SEO, która decyduje się na wstępie współpracy z klientem na przeprowadzenie audytu znacznie ułatwia sobie dalsze prace przyspieszając jednocześnie osiągnięcie zakładanych efektów.

Dlaczego warto przeprowadzić Audyt Strony Internetowej

Przeprowadzony przez nas audyt to gotowe narzędzie dla webdevelopera przedstawiający mu obszary strony, które wymagają poprawy zgodnie z zaleceniami Google wraz z metodami wdrożenia tych usprawnień. Przeprowadzony w ten sposób Audyt SEO może również stanowić sposób na analizę jakości prac przeprowadzanych przez Firmę Pozycjonerską, z którą właściciel strony aktualnie współpracuje, lub właśnie zakończył współprace i ocenę prawidłowości wykonywanych prac. Zachęcamy do przeprowadzenia Audytu SEO strony internetowej jeszcze na etapie prac deweloperskich co przyspieszy proces eliminowania błędów utrudniających współpracę z wyszukiwarką Google.

Co składa się na Audyt SEO

W nCoder przeprowadzamy audyty stron internetowych naszych klientów, jak i firm pragnących określić mocne i słabe strony ich witryn w celu przeprowadzenia ich optymalizacji. Przeprowadzane przez nas audyty, to tak zwane Audyty Agencyjne. Audyty takie charakteryzują się wysokim stopniem rozbudowania i realizowane są przez największe Agencje Interaktywne oraz domy mediowe w Polsce.

Standardowo Audyt SEO w nCoder obejmuje około 100 kluczowych obszarów strony skupiając się zarówno na jej kodzie, zagadnieniach z zakresu Content Marketingu jak i kwestiach Off-site.